Opis kursu

W moim kursie Google Ads (wcześniej: kurs Google Adwords) nie musisz znać podstaw reklamowania, nie musisz również znać interfejsu Google Ads. Nauczysz się wszystkiego od podstaw.

Kurs zawiera ponad 11 godzin nagrań wideo!

Google Ads używam od około 2010 roku, a sam system reklamowy istniał już kilka lat wcześniej.

Na przestrzeni ponad 9 lat moich doświadczeń to właśnie reklama w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerskich w sieci reklamowej zapewniała i cały czas zapewnia, najlepsze, najbardziej pewne i przewidywalne rezultaty reklamowe.

Ten praktyczny kurs Google Ads przyda Ci się jeśli:

  • planujesz własny biznes,
  • prowadzisz już własny biznes,
  • chcesz skutecznie prowadzić działania promocyjne w oparciu o produkty firm trzecich: afiliacja, programy partnerskie,
  • chcesz nauczyć się testować pomysły biznesowe i sprawdzać, czy „jest rynek” na dane produkty i/lub usługi,
  • myślisz o tym, żeby zostać dobrze opłacanym, samodzielnym specjalistą ds. reklamy.

Jeśli przynajmniej jeden z powyższych punktów się zgadza, to ten kurs Google Ads jest dla Ciebie.

Bez względu na charakter Twoich działań zawodowych, wiedza i umiejętności zawarte w tym kursie przydadzą Ci się praktycznie zawsze.

Świat się zmienia, biznes się zmienia, technologie pędzą do przodu, ale… to umiejętność skutecznego pozyskiwania klientów decyduje o „być albo nie być” każdej firmy, praktycznie bez względu na branżę.

Dzięki znajomości Google Ads pozyskiwanie klientów w końcu będzie dla Ciebie dużo łatwiejsze i może zapewnić Ci realną przewagę nad konkurencją.

Ten kurs jest wyjątkowy i wyróżnia się tym, że kompleksowo traktuje zagadnienie tworzenia skutecznych kreacji reklamowych.

Będziesz potrafił nie tylko stworzyć reklamy…

…ale również dowiesz się, jak prawidłowo, z marketingowego punktu widzenia, pisać skuteczne nagłówki i treści reklam.

Dowiesz się jak konfigurować skuteczne kampanie, logicznie zaplanujesz cały proces i w łatwy sposób zoptymalizujesz swoje kampanie, by były tanie i efektywne.

Kurs łączy teorię z praktyką. Wszystko ma swoją logiczną kolejność i jest dokładnie wytłumaczone na licznych przykładach.

W kursie posługuję się prostym językiem, nie używam obcojęzycznych zwrotów i korporacyjnego bełkotu – stawiam na aspekty praktyczne.

Kurs jest w 100% online – dostępny 24h na dobę i jest stale aktualizowany – po to, żeby nic ważnego Cię nie ominęło.

UWAGA! Ten kurs nauczy Cię tworzenia reklam od A do Z. W kursie otrzymasz specjalną listę sprawdzeń, dzięki której krok po kroku zbudujesz swoje kampanie reklamowe, nawet jeśli teraz czytając ten tekst, kompletnie nie masz pojęcia o tym jak zrobić skuteczną kampanię… albo w ogóle nie wiesz co oznacza słowo „kampania”.

Po kursie Google Ads (Adwords) będziesz znał i rozumiał zagadnienia takie jak:

  • jak dokładnie działa Google Ads
  • od czego zależą koszty w Google Ads
  • obsługa interfejsu Google Ads
  • dobór słów kluczowych odpowiednich dla Twojego biznesu
  • sprawdzenie danych dotyczących wyszukiwań w wyszukiwarce Google
  • dopasowanie słów kluczowych
  • intencje słów kluczowych, czyli skąd wiadomo, że klient chce kupić
  • konfigurowanie kampanii
  • konfiguracja grup reklam
  • dobieranie budżetów, stawek i strategii ich ustalania
  • budowanie skutecznych nagłówków
  • tworzenie skutecznych treści reklam
  • dodawanie rozszerzeń do reklam
  • sprawdzanie i diagnostyka reklam
  • konwersje i ich ustawianie
  • instalacja kodów śledzących konwersje
  • przygotowanie własnych widoków raportów
  • automatyzacja pracy: ustawianie reguł automatycznych dla kampanii i słów kluczowych
  • wskaźniki: CPC, CTR, ROI, Koszt Konwersji itp.
  • optymalizacja kampanii
  • obniżanie kosztów kampanii
  • podnoszenie efektywności kampanii
  • remarketing i tworzenie list odbiorców
  • reklama w wyszukiwarce Google
  • kreacje reklamowe w sieci reklamowej
  • reklamowanie w Gmailu
  • promowanie filmów w serwisie YouTube i sieci reklamowej
  • wyświetlanie reklam w aplikacjach mobilnych
  • reklama produktów i usług: z wyłączeniem e-sklepów, (e-sklepy obejmuje mój zaawansowany kurs Google Ads)
  • dobre praktyki tworzenia kampanii reklamowych
  • dobór grupy odbiorców
  • sposoby kierowania kampanii
  • lista sprawdzeń: skuteczna reklama firmy krok po kroku

Uwaga! W ramach kursu możesz zadawać pytania w komentarzach pod każdą lekcją. Odpowiem na każdy komentarz w formie tekstowej lub w formie aktualizacji wideo. Dzięki temu masz pewność, że dokładnie zrozumiesz każde zagadnienie, ponieważ stale odpowiadam na pytania i regularnie aktualizuję swój kurs. W okresie subskrybcji kursu masz zawsze dostęp do aktualnej wiedzy oraz sprawdzonych metod.

Zawsze aktualne treści:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Musisz wiedzieć, że stawiam na WYSOKĄ JAKOŚĆ. Ponieważ kurs ten jest stale aktualizowany i poświęcam mu duży kawałek mojego zawodowego życia, dzieląc się praktycznymi przykładami, kupując go masz pewność, że wiedza zawarta w kursie jest aktualna i DZIAŁA.

Wiem, że wiele kursów online jest zwyczajnie przestarzała, a ich jakość odbiega od wysokich standardów. Jeśli zależy Ci na tym, żeby korzystać z pewnych, aktualnych, rzetelnych i sprawdzonych informacji, popartych codzienną praktyką, to ten kurs jest dla Ciebie.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dla kogo jest ten kurs Google Ads (Adwords):

  • Ten kurs Google Ads jest przeznaczony dla każdego. Nie musisz wiedzieć nic na temat Google Ads, reklamy, czy marketingu, żeby z pomocą tego kursu stworzyć skuteczne reklamy.

Czego się nauczysz

  • jak obsługiwać interfejs Google Ads
  • jak stworzyć skuteczne reklamy w różnych miejscach i formatach
  • jak stworzyć kampanię reklamową firmy - krok po kroku
  • jak stale poprawiać skuteczność reklam
  • jak dopasować słowa kluczowe do wyszukiwanych haseł
  • jak przyciągnąć klientów, którzy są gotowi kupić
  • jakie narzędzia wykorzystać podczas planowania kampanii
  • jak przeprowadzić diagnostykę i ocenę poprawności działania reklam
  • jak sprawdzić reklamy konkurencji
  • jak automatyzować pracę w systemie Google Ads
  • jak unikać kosztownych błędów
  • jak ustawić system Google Ads, żeby liczył zwrot z inwestycji w reklamę
  • jak stać się samodzielnym ekspertem Google Ads
  • jak skutecznie promować filmy Wideo
  • jak sprawić, żeby reklamy podążały za Twoim potencjalnym klientem
  • jak mierzyć i oceniać skuteczność reklam
  • jak mierzyć i oceniać skuteczność słów kluczowych
  • jak ustawić system, żeby mieć szybki wgląd do najważniejszych danych
  • ... i wiele innych zagadnień, które obejmują program kursu

Czy istnieją jakieś wymagania dotyczące kursu?

  • umiejętność obsługi komputera i przeglądania stron www
  • dostęp do internetu

Dla kogo jest ten kurs:

  • osoby, które prowadzą własną działalność gospodarczą i chcą pozyskać nowych klientów
  • osoby, które planują otwarcie własnej działalności gospodarczej
  • osoby, które chcą zostać samodzielnymi specjalistami Google Ads
  • osoby, które chcą ugruntować swoją wiedzę na temat Google Ads
  • osoby zainteresowane rozwojem osobistym w zakresie reklamy internetowej
  • osoby, które chcą uzupełnić kwalifikacje w celach zawodowych / zarobkowych

Program kursu

95 lekcji 10 h 13 m

Powitanie

5 m

Jak korzystać z kursu?

6 m

Sieć Reklamowa - podstawowe informacje

6 m

Reklama tradycyjna a reklama w Google Ads

4 m

Za co płacisz używając Google Ads?

5 m

Koszty reklamy - szybkie wyjaśnienie

4 m

Zakładanie konta w Google Ads

10 m

Rozwiązywanie problemów z zakładaniem konta Google Ads

2 m

Planowanie struktury kampanii reklamowych

4 m

Nawigacja po interfejsie Google Ads

4 m

Narzędzia - Konfiguracja - Rozliczenia i Płatności

7 m

Narzędzia - Konfiguracja - Pozostałe

8 m

Narzędzia - Pomiar Skuteczności - szybkie omówienie

1 m

Narzędzia - Działania Zbiorcze

13 m

Narzędzia - Zasoby Wspólne

5 m

Narzędzia - Planowanie

1 m

Słowa Kluczowe i Wyszukiwane Hasła

4 m

Planer Słów Kluczowych

14 m

Intencje i Trafność Słów Kluczowych

12 m

Porządkujemy arkusz ze Słowami Kluczowymi

14 m

Dopasowanie Słów Kluczowych - omówienie

18 m

Ustawienie Dopasowania Słów Kluczowych w interfejsie Google Ads

2 m

Krótkie i długie Słowa Kluczowe

6 m

Dobre praktyki tworzenia kampanii reklamowych

10 m

Zasady Redakcyjne Google

4 m

Wstęp do tworzenia treści reklam

2 m

Pisanie skutecznych nagłówków reklam

4 m

Pisanie skutecznych treści reklam

7 m

Rozszerzenia Reklam - omówienie

10 m

Dodanie kampanii i wybór celu

3 m

Nazwa kampanii i ustawienia podstawowe

2 m

Kierowanie na Lokalizację i Język

2 m

Kierowanie na Grupy Odbiorców

4 m

Budżet Dzienny, Metoda Wyświetlania i Strategie Ustalania Stawek

8 m

Harmonogram Reklam i Rotacja Reklam

1 m

Dodawanie Grup Reklam i Słów Kluczowych

6 m

Dodawanie pierwszych reklam do Grup Reklam

11 m

Rozszerzenia Reklam - przykłady praktyczne

18 m

Dodawanie kolejnych Kampanii i kopiowanie Kampanii

2 m

Dodawanie kolejnych Grup Reklam i kopiowanie Grup Reklam

2 m

Dodawanie kolejnych Reklam w Grupie Reklam

4 m

Dodawanie Wykluczających Słów Kluczowych

11 m

Co decyduje o pozycji i kosztach reklamy?

2 m

Ranking Reklamy

8 m

Wynik Jakości

13 m

Sprawdzenie wskaźników związanych z Wynikiem Jakości

8 m

Podsumowanie

3 m

Sprawdzenie wyświetlania reklam

3 m

Rozwiązywanie problemów z reklamami

4 m

Podglądanie reklam konkurencji

3 m

Co to jest Konwersja i po co ją mierzyć?

4 m

Konfigurowanie śledzenia Konwersji

8 m

Implementacja tagu śledzącego konwersje

15 m

Inteligentne Ustawianie Stawek w kampaniach

11 m

Skąd wiadomo czy Kampania jest skuteczna?

1 m

Średnia Pozycja Reklamy

1 m

Średni Koszt Konwersji

2 m

Średni ROI

2 m

Średni CPC

1 m

Średni CTR

2 m

Dostosowanie widoku kolumn

17 m

Stosowanie Filtrów i Segmentów

6 m

Analiza Aukcji

6 m

Raport Wyszukiwanych Haseł

11 m

Przegląd skuteczności Słów Kluczowych

5 m

Eliminacja zbędnych Słów Kluczowych o niskiej skuteczności

3 m

Rozbieżność stawek Słów Kluczowych

4 m

Optymalizacja Reklam

12 m

Optymalizacja Rozszerzeń

4 m

Optymalizacja Konwersji

10 m

Zakładka "Przegląd"

6 m

Zakładka "Rekomendacje"

9 m

Wstępne ustawienia reklamy

20 m

Konfiguracja Reklamy Elastycznej

8 m

Konfiguracja Reklamy Inteligentnej

4 m

Konfiguracja reklamy w Gmailu

10 m

Optymalizacja Kampanii w Sieci Reklamowej

9 m

Wstęp do Reklamy Video

1 m

Formaty Reklam Video

7 m

Łączenie kont Google Ads i YouTube

3 m

Cele reklamowe a Formaty Reklam

14 m

Pierwsza Kampania Video krok po kroku

13 m

Jak mądrze wykorzystać kampanie Video

7 m

Co to jest Remarketing i do czego służy?

5 m

Dodanie Tagu Remarketingowego do witryny

1 m

Jak powstaje Lista Odbiorców?

8 m

Zasady tworzenia List Odbiorców

6 m

Tworzenie List Odbiorców - krok po kroku

7 m

Listy Odbiorców w oparciu o aktywność na YouTube

6 m

Użycie List Odbiorców w Kampaniach

6 m

Co dokładnie trzeba zrobić, żeby skutecznie reklamować własny biznes - LISTA

14 m
Promocja
Google Ads (AdWords) - 2020 - Podstawy
234.99PLN 147PLN
Kup teraz
W cenie kursu:
  • 95 lekcji
  • 10 h 13 m materiałów na życzenie
  • Dostęp bez limitu czasu
  • Dostęp na urządzeniach mobilnych
W celach statystycznych i zapewnienia prawidłowego działania strony używamy cookies i podobnych technologii. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.